Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΝΕΚΔΟΤΟ

Σέ εξετάσεις Φυσικής στό Πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τούς μαθητές του προφορικά έναν έναν.
Περνάει ο πρώτος,τού λέει ο καθηγητής
-Είσαι σέ ένα τρένο πού κινείται μέ σταθερή ταχύτητα 80 Km/h καί κάθεσαι δίπλα στό παράθυρο.Ξαφνικά ζεσταίνεσαι.Τί κάνεις τότε ?
Ο φοιτητής απαντάει.
-Ανοίγω τό παράθυρο.
Οπότε τού λέει ο καθηγητής.
-Ποια η αντίσταση τού αέρα πού αναπτύσεται μετά τό άνοιγμα τού παραθύρου,ποιά η μεταβολή της τριβής μεταξύ τρένου καί γραμμών καί τέλος ποιά η νέα ταχύτητα τού τρένου ?
Ο κακόμοιρος ο φοιτητής μή ξέροντας νά απαντήσει κόβεται.
Αυτό συνεχίζεται μέ όλους τούς φοιτητές ώσπου μπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος είναι στό τελευταίο έτος
Τού κάνει ο καθηγητής τήν ίδια ερώτηση.Είσαι σέ ένα τρένο πού κινείται μέ σταθερή ταχύτητα 80Km/h καί κάθεσαι δίπλα στό παράθυρο καί ζεσταίνεσαι.Τί κάνεις τότε ?
-Βγάζω τό σακκάκι μου λέει ο φοιτητής.
Ο καθηγητής τού λέει.
-Ζεσταίνεσαι πολύ.
-Ε τότε βγάζω καί τήν μπλούζα μου.
-Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ.
-Ε βγάζω καί τό παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ.
-Μά μιλάμαι καίγεσαι.
- Ε τότε βγάζω καί τό σώβρακό μου, τί νά κάνουμε.
- Ωραία....Είναι καί ένας αράπης εκεί καί αν τό βγάλεις θά σέ γ@......
Ακόμα θές νά γδυθείς ?
- Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ νά πάρω πτυχίο εδώ καί τόσα χρόνια καί συνέχεια μέ κόβετε, όλο τό τρένο νά μέ γ@........ εγώ αυτό τό γ@......μένο τό παράθυρο  ΔΕΝ τό ανοίγω !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Σελίδες